Unavené oči sú minulosťou

Aj vás trápia kruhy pod očami, ktorých sa neviete zbaviť? Tak potom nie som jediná. Mňa však tento problém už naozaj omrzel a tak som vyskúšala niečo nové. A to Oligodermie očný balzam

Niečo o produkte



Osobné hodnotenie
Určite poznáte tie dni, kedy sa poriadne nevyspíte a zobudíte sa s kruhmi pod očami. Ja to celý júl ale aj cez školské obdobie poznám veľmi dobre. Je to naozaj nepríjemné a človek vyzerá naozaj strašidelne. Cez školu musím vstávať o 5:00, inak by som nestihla autobus, no skôr ako o 23:00 nedokážem zaspať. Napriek tomu, že už nie je škola, celý júl a pokračujem v auguste, chodím na rehabilitácie a to hneď ráno. Preto musím vstávať o 7:00 a ako každý teeneger si chcem vychutnať prázdniny, tak chodím spať cca o 2:00 ráno. Pre môj organizmus je to naozaj vyčerpávajúce, no čo je horšie, je to na mne vidieť. Najviac sa to však prejavuje v podobe kruhov pod očami, ktoré mám takmer stále. 

Keď som vyskúšala tento balzam, žiadne zmeny som nevidela. Po niekoľkých dňoch až týždňoch som však zbadala prvé výsledky a to aj napriek mojej veľmi bledej pleti, na ktorej sú kruhy pod očami viac-menej bežné. Kruhy sa mi radikálne zjemnili a aj keď ich je stále troška vidieť, myslím si, že je to na mojej bledej pleti naozaj super. Možno že ľudia s tmavšou pleťou budú mať po použití pleť dokonalú, no ja som spokojná aj s takýmto výsledkom. A to nadmieru spokojná. 

Na to, aby sa mi kruhy pod očami zjemnili som nepotrebovala piť viacej vody, spať viac a ani zmeniť životosprávu. Používala som iba tento krém a išlo to. Preto si ho určite budem šetriť na školské časy, kedy ho určite budem potrebovať. 

Menovky: