Podtrhni svoju prirodzenú krásu

V dnešnej dobe je krása naozaj dôležitá. Väčšina ľudí (žiaľbohu) posudzuje človeka podľa jeho výzoru, a tak sa všetci snažíme byť dokonalý a bezchybný. Niekedy aj za cenu toho, že potlačíme svoju pravú tvár a vďaka make-upu a samotnej vizáži sa zmeníme až na nespoznanie. Určite ste videli množstvo videí, kde sa "šedá myška" po namaľovaní stala krásnou príťažlivou ženou, no nevyzerala už vôbec ako ona. 

Samozrejme, je to nesmierne fascinujúce, no osobne som skôr za pravú tvár, a tak používam len niekoľko prípravkov a to tak, aby som to bola stále ja. Medzi moje najobľúbenejšie prvky patrí práve lesk, a preto sa v mojom kozmetickom kufríku objavil nový prírodný BIO lesk na pery 


Osobné hodnotenie
Zbožňujem prírodnú kozmetiku. Napriek tomu, že nepatrím k ľuďom, ktorý každý deň používajú make-up, naozaj zbožňujem rúže a lesky. A keďže som si už jeden prírodný rúž kúpila (recenziu nájdete TU), rozhodla som si teraz svoju zásobu obohatiť o prírodný lesk.

Na stránke sú aktuálne 3 rozličné odtiene ( hnedá s trblietkami, červená s trblietkami a hnedá). Osobne som však siahla po mojej najobľúbenejšej, červenej farbe. Myslím si, že červená farba je veľmi ženská, zvodná a sexi. A nakoľko mám bledú pleť, veľmi sa mi hodí.

Farba je veľmi sýta a ako veľké plus, lesk sa nelepí. Osobne som mala už veľmi veľa leskov, ktoré sa nesmierne lepili, a tak som ich prestala používať. 

Aj keď je výdrž podstatne slabšia ako vyššie spomínaného rúžu, myslím si, že je naozaj skvelý a určite odporúčam. Sýta farba, veľmi pekne ukáže na perách, krásne zvýrazní pery a ako veľké plus je prírodný a obsahuje rôzne prospešné vitamíny pre moje pery. 

Menovky: ,