Zdravé vlasy plné lesku

Veľmi dlho som sa trápila s leskom vlasov. Hovorí sa, že pri zmene stravovania sa lesk sám dostaví. Mne to však nejako nepomáhalo. Dokonca som jednu dobu uvažovala nad tým, že si dám na vlasy rovnakú farbu akú mám teraz (alebo aspoň podobnú), len preto, aby som dosiahla krásny lesklý vzhľad vlasov. Nakoľko som však mladá a nechcem si farbou zničiť svoje vlasy, napokon som tento variant zamietla. 

Čo sa týka šampónov na lesk vlasov, tiež to nestálo za veľa. Buď som s nimi dosiahla aspoň nejaký lesk, no na druhej strane sa moja štruktúra radikálne zhoršila alebo som žiadny lesk nedosiahla. Napokon som siahla po prírodnom šampóne, vďaka ktorému dosiahnem poddajnosť a lesk vlasov. Ako som s ním spokojná?


Zloženie
AQUA (WATER) - DECYL GLUCOSIDE - LAURYL BETAINE - XANTHAM GUM - PHENOXYETHANOL ALOE BARBADENSIS (ALOE VERA) LEAF JUICE POWDER - CITRIC ACID - BENZOIC ACID - DEHYDROACETIC ACID - ROSA CANINA FLOWER EXTRACT - ANIBA ROSAEODORA WOOD EXTRACT - ROSA DAMASCENA FLOWER

Osobné hodnotenie
Shinyshamp je organický šampón na normálne vlasy pre ich poddajnosť a vysoký lesk. 

Vôňa tohto šampónu je doslova úchvatná. Zbožňujem prírodné šampóny, nakoľko majú krásnu prírodnú vôňu a človek častokrát vie aj podľa vône odhadnúť, aké sú hlavné zložky tohto šampóna. Šampón vonia veľmi bylinne a zároveň zaujímavo. Vôňou je fakt úžasný.

Čo sa týka konzistencie a penenia, veľmi sa mi páči, že nie je 100% tekutý a akoby v ňom plávali jemné čiastočky. Vyzerá to veľmi zaujímavo a zároveň sa vďaka tejto konzistencií nestane, že by som to so šampónom prehnala, ako to už býva u veľmi tekutých šampónoch. Konzistenčne som s ním taktiež veľmi spokojná. Veľmi sa mi páči aj samotný vrchnáčik, ktorý je vytvorený na báze "PUSH" tlačítka, ktorý treba stlačiť a tak sa z vrchnáčika vyklopí malý otvor pre použitie. Aj vďaka tomuto dávkovaču sa so šampónom veľmi dobre narába. Tieto uzávery zbožňujem najmä v prípade, ak sa chystám na dovolenku. Takto som si istá, že sa mi šampón nerozleje po celej taške a moje oblečenie ale aj samotná cestovná taška je chránená. Pri týchto uzáveroch sa mi však už pár krát stalo, že sa mi prvýkrát veľmi ťažko šampón či iná drogéria otvárala. Po prvotnom otvorení sa však uzáver "poddal" a ďalšie použitie bolo bezproblémové.

Šampón veľmi dobre pení a tak som si 100% istá, že som ho aplikovala správne. Nemám rada šampóny, ktoré málo penia a tak som si neni istá, či mám každý kúsok vlasov dôkladne umytý. 

Čo sa týka samotných účinkov, výsledný efekt sa mi dostavil už po týždni a všimla som si, že sú moje vlasy o čosi lesklejšie. Napriek tomu, že to nie je nejaký extra úžasný efekt, určite ma to veľmi potešilo. Predsa, po týždni používania je to nesmierny úspech. Napriek tomu, že už pri prvotnom použití sa lesklý efekt rysoval, nebola som s ním zo začiatku veľmi spokojná. Pri dlhšom používaní sa však tento lesk znásobil. Je však pravda, že som šampón používala každý deň a tak pri nie tak častom používaní môže trvať trocha dlhšie, kým sa ten výsledný efekt dostaví. Nie je to však taký lesk, ako vidíte v televízoroch, ale prirodzený lesk zdravých vlasov.

Ako som spomínala, niektoré šampóny, ktoré mali docieliť lesk vlasov "zničili" moju štruktúru a tak som bola večne strapatá, vlasy mi nesmierne elektrizovali alebo boli absolútne nepoddajné. Shinyshamp k nim ale nepatrí. Ako sľubovaľ, docielil aj moju poddajnosť vlasov a tak som s týmto faktorom nemala problém.

Na mojich vlasoch docielil lesk a zároveň aj určitú poddajnosť, takže som nadmieru spokojná.

Menovky: , ,