Rozvoňaj si svoju pleť

Neodmysliteľným pomocníkom pri starostlivosti o telo, pleť ale aj o vlastnú krásu patria samozrejme aj peelingy, ktoré nám pomáhajú zbaviť sa odumretých kožných buniek. Tentokrát som preto siahla po veľmi zaujímavom vitamínom peelingu s aktívnym ovocím.

Jedná sa o pleťový peeling, ktorý je určený pre všetky typy pleti s gélovou štruktúrou, kde sa o pokožku starajú práve jemné zrnká kiwi. Medzi aktívne zložky patrí už spomínané kiwi, ktoré je bohaté na vitamín C a má antioxidačné vlastnosti. Ďalej tu nájdeme mango, ktoré slúži na hydratáciu pokožky a ananás, ktorý je účinný pri prejasnení pleti. Zároveň je bohatý na cukry a vitamíny a má energizujúce a detoxikačné vlastnosti.

Osobné hodnotenie
Tento peeling je skrátka neodolateľný. Častokrát používam rôzne produkty iba preto, aby mi pomohli. Tento ma však aj počas jeho používania rozmaznáva a to najmä vďaka jeho úžasnej vôni. Tá vôňa ma jednoducho dostala. Zbožňujem ovocie a vždy keď ho otvorím, som nadšená. Jeho samotné zložky (ananás, kiwi i mango) je cítiť a dajú sa dokonca aj rozpoznať. Povedala by som, že najsilnejšie zo všetkých je ale cítiť kiwi.

Veľmi ma oslovili aj samotné zrniečka. Semienka sú veľmi jemné a príjemné k pokožke. Na pleť mám radšej jemné zrniečka. Na pleť som doposiaľ používala skôr tonikum či iné prípravky, nakoľko som nedokázala nájsť peeling, ktorý by bol jemný a šetrný k mojej pleti a zároveň by mal veľmi príjemnú vôňu. Myslím si, že každá žena mi dá za pravdu, keď poviem, že je peeling cítiť aj po zmytí nejaký ten čas. Ak mi však peeling nevonia a jeho vôňu cítim ešte nejakú tú dobu, nie je mi to vôbec príjemné. Tento peeling má však naozaj úžasnú vôňu, ktorá mi imponuje. Je škoda, že jeho vôňa na pleti nie je cítiť trocha dlhšie. Obvykle ho cítim cca pol hodinu, pričom sa vôňa neustále zjemňuje a oslabuje.

Čo sa týka účinkov, veľmi rada tento peeling používam najmä ráno, keďže ma dokáže prebudiť a moja pleť vyzerá byť nabitá energiou. Nakoľko však vstávam každý deň o 5:00 ráno, nejak mi tá energia hlavne v tých skorých hodinách chýba a tak nevyzerám vždy práve tak, akoby som chcela.

Odkedy peeling používam, moja pleť sa dosť podstatne prestala šúpať, čo považujem taktiež za veľmi podstatný pokrok, ktorý ma veľmi potešil. 

Celkovo som s peelingom spokojná. Za jedinú nevýhodu považujem to, že by mohol na pleti rozvoniavať trocha dlhšie.

Menovky: ,